L'Intruduzioni di Diversi Tipi di Doormats

Ci sò parechji tippi di stuoie di porta, casa è cummerciale, è diversi tipi di tappetini di porta sò adattati per scopi diversi.In generale, u rolu di u tappettu di a porta si trova principalmente in l'assorbimentu di l'acqua è l'anti-skid, a rimozione di polvera è scraping brutta, a prutezzione di u pavimentu, a publicità è a dicurazione è cusì.Quì avemu introduttu sfarenti tippi di design, materiale è caratteristiche di tappettu.

1. Tappetini d'entrata Ribbed

nutizie 24

 

I tappetini sò ecunomichi è pratichi per l'usu interni è l'entrate principali à l'entità cummirciali cum'è i magazzini è i ristoranti.I loghi è i testi ponu ancu esse stampati nantu à a superficia, sia per l'usu cummerciale sia per l'usu di casa.

A superficia di a catifa hè fatta di materiale di poliester, chì aghjunghje a sita dura in l'internu per avè un megliu effettu di a decontaminazione è a rimozione di polvera.A parte posteriore hè fatta di materiale di vinile, chì hà una bona durezza è resistenza à u skid.

I stuoie ponu esse persunalizati à a dimensione di l'entrata, o ponu esse adattati à vuluntà.

In generale, sti doormats sò grandi per entrate maiò è spazii d'altu trafficu, guarantiti micca di roll up, è spessu venenu cù MATS anti-slip per ùn slip in tuttu u locu.

2. Carpet Mats

 

nutizie 23

 

Questu hè un tappettu fattu di catifa è gomma, di solitu solu un culore, cum'è blu, grisgiu, rossu, marrone, neru.U mudellu hè pressatu da u moldu, è u disignu hè low-key, spessu mudelli geomettichi, mudellu di curva classica è cusì.
Carpet MATS sò principarmenti usati in uffizii, magazzini, magazzini, lochi industriali, ma ancu per l'usu di casa.Hè cuncepitu per impedisce a terra è a polvera di traccia da l'esternu à l'internu, o da u magazzinu à l'area di l'uffiziu.U svantaghju hè chì ci hè un odore di gomma, solu adattatu per l'esterno.

A matta hè principalmente fatta di poliester o polipropilene, chì ponu scrape u polu è assorbe l'umidità da a sola.I lati è u fondu sò fatti di gomma, waterproof, oil-proof, è durable.

3. Flocked Rubber Door Mats

 

nutizie 22

 

Stu tappettu hè eleganti è durable, adattatu per porte esterne, porte posteriori, porte d'entrata, garage, porte, magazzini, cortili.A superficia passa static plant flocking processing, u villi chì permette biancu aderisce à hè in superficia di gomma, passanu trasferimentu di calore stampa craft, u tappettu porta chì una bella hannu effettu stereo hè natu.A parte inferiore hè di gomma grossa, super durable.

A pelusa dura aiuta à intrappulà a terra in i so scanalature modellate, è u tappettu hè faciule da pulisce.Pudete simpricimenti pulizziari, aspiratu o manghjate.Libera da prublemi, cura faciule.Stu tipu di cuscinu hè assai populari è vende bè in i mercati europei è americani.

4. Zerbino Natural Coir

 

nutizie 21

 

U tappettu di coccu, cunnisciuta ancu com'è tappettu di fibra di coccu o tappettu di cocco, hè un tappettu tissutu da una buccia di coconut peluda cù un supportu generalmente fattu di PVC.I fili sò intrecciati inseme per furmà una superficia solida chì i dui scrapes i scarpi puliti è permette à u polu è l'acqua di passà, impediscendu di asciucà fora di forma.

U tappettu di coir hè naturali è ecologicu.A cuntrariu di stuoia di a porta di fibra artificiale, u tappettu di a porta di coconut hè fattu di cunchiglia di coccu di materiale naturali, chì appartene à a fibra biodegradable. In più, quelli chì preferanu un stile tradiziunale è autenticu piacerà l'aspettu naturali.


Tempu di Post: 16-May-2022