Comu sceglie i tappetini di a casa

nutizie 13

 

I doormats sò essenziali quandu prutegge i pavimenti da i graffii è riduce a polvera interna.Comu sceglie un bon tappettu?

 

nutizie 12

 

Soprattuttu, da qualitative go up, bona stuoia di porta internu hè bisognu à esse fatta da l'absorption d'acqua è materiale durable, sti materiale hè abbastanza cunfortu, pò marchjà sopra, ma abbastanza fermu è durable.U materiale di a superficia generalmente sceglie a superficia di moquette fatta di poliester, fibre di polipropilene, morbida è cunfortu, l'assorbente d'acqua hè forte, è a superficia cù muffa pressata ogni tipu di beddu disignu tridimensionale, micca solu aiuta à scrape u sole, terra, fangu. , sabbia è altri debris, ma ancu ponu decorate l'area di a porta, cum'è e parolle spessu usate cum'è "HELLO, WELCOME" Crea una atmosfera di famiglia calda.

 

nutizie 11

 

Sutta l'scelta generale di rivestimenti anti-slip back, di solitu fattu di gomma, o PVC o TPR, hà una funzione anti-slip assai forte, micca a paura di l'oliu è l'acqua, un altu rendiment di sicurezza.

 

nutizie 15

 

A dimensione cumuna di a matta hè 18 per 30 inch, ma sicondu a dimensione di a porta, a matta deve esse magre (preferibbilmente menu di 1/2 inch) per evità di bluccà a vostra porta.

 

nutizie 14

Hè ancu impurtante chì i mats sò faciuli di pulisce.I metudi di pulizia cumuni ponu esse aspirati, scuzzulati, lavati, o ancu facilmente lavati in lavatrice.Inoltre, u cuttuni o microfibres sò spessu usati in MATS interni, chì sò particularmente propensi à u muffa o u mildiu, cusì assicuratevi di pulisce regularmente.
Avemu valore i nostri rilazioni cù i nostri clienti è strive à scuntrà i so bisogni-ogni passu di a strada.We crede à fà una cosa è fà lu megghiu chè altri.Semu orgogliosi di offre una gamma cusì cumpleta di stuoie per l'usu di l'internu è di l'esterno è assicuremu chì mentre a nostra gamma cuntinueghja à sviluppà - ma u nostru enfasi hè sempre nantu à a qualità è u valore per i soldi.


Tempu di Post: 16-May-2022