Cumu sceglie un tappettu di cucina adattatu?

Cum'è u nome suggerisce, i tappetini di cucina sò quelli tappetini chì vede in a vostra cucina.Di solitu si trovanu vicinu à u lavamanu di a cucina, sottu induve a ghjente stava mentre lavava i piatti o cucinava.Sò generalmente fatti di gomma o un altru materiale antiscivolo.Puderanu allevà a pressione nantu à i vostri pedi è mantene a zona di u lavamanu pulita è sicura.Inoltre, pò fà a vostra cucina più bella, pudete sceglie i mudelli chì ti piace à decorate u pavimentu di a cucina.

 

nutizie 3

In sintesi, a cucina MATS hà i seguenti trè benefici:

1. I pads anti-fatigue supportanu i vostri pedi per ùn stancu micca troppu rapidamente mentre preparanu l'alimentu.
2. L'impugnature antiscivolo per pavimenti impediscenu di sciddicà nantu à i pavimenti bagnati.
3. Una bella stufa pò decorate a vostra cucina (funciona cum'è un tappettu).

Eccu alcuni cose da tene à mente quandu cumprà stuoie di cucina:

1. Sapete s'ellu hà proprietà anti-fatigue chì ponu aiutà à stà per longu periudi di tempu è allevià u dolore di spalle è a fatigue di a gamba.
2. Sia u fondu hè antislip hè ancu assai impurtante.
3. Sia chì a superficia di a manta pò assorbe l'acqua è l'oliu è hè faciule da pulisce.
4. Scuprite quantu spaziu vo vulete chì a vostra matta copre, è sceglite a dimensione chì avete bisognu.
5. Modelli di catifa è culori, cumu ponu influenzà significativamente u vostru decoru internu.

 

nutizie 4

 Supportu anti-fatigue

I studii anu dimustratu chì stà per longu periudi di tempu hè male per a vostra salute, chì porta à u mal di schiena, u pede è a fatigue musculare.Dunque, quandu sceglite è cumprà un tappettu di cucina, avete bisognu di sceglie u tappettu cù caratteristiche anti-fatigue.Stu tappettu presenta una superficia cushioned chì assorbe assai di l'impattu chì u vostru corpu genera mentre caminate.Questu aiuta à riduce a fatigue è u dulore per pudè dà à i vostri pedi u restu chì anu bisognu. Pudete sceglie gomma spuma, PVC spuma, poliuretano spumante o spugna di memoria.

Sicurezza anti-skid

A cucina hè unu di i posti più cumuni in a casa per slip.L'acqua o l'oliu spessu si sparghje nantu à u pianu di a cucina, chì hè sicuramente un periculu di salvezza.Avemu bisognu di tappetini cù un supportu antiscivolo per eliminà u risicu di slipping.Di solitu fattu di gomma, PVC o gel. Di sicuru, a gomma hè u più durable.

Assorbimentu di acqua è oliu

A cucina hè una zona di disastru di macchie d'acqua è d'oliu, cusì a superficia di u tappettu di a cucina pò assorbe l'acqua è faciule da pulisce hè ancu assai impurtante. Poliester mudificatu è polipropilene è materiali imitazioni di canapa anu una bona absorption d'acqua, poliuretano spumante è materiale PVC spumante. pò ancu esse direttamente utilizatu per asciugà e macchie cù un rag.


Tempu di Post: 16-May-2022